Verzending & Retour

Verzending

Je ontvangt een bevestigingsmail direct na je bestelling. De bestelling wordt via PostNL verzonden binnen drie werkdagen. De levertijd van PostNL is voor brievenbuspost normaal gesproken 1 dag (op dinsdag t/m zaterdag). Het kan zijn dat dit afwijkt, maar Fijn verwoord heeft hier geen invloed op.

Alle bestellingen passen door de brievenbus. 

 

Verzendkosten 

De verzendkosten worden bepaald op basis van het gewicht van jouw bestelling. Dit begint bij €1,14 (prijs postzegel). Deze prijs wordt jaarlijks bepaald en zal aangepast worden op deze pagina indien deze verandert.

Brievenbuspakketten (vanaf 100 gram) worden altijd voorzien van een Track & Trace code. Deze ontvang je naast je bestelbevestiging in je mailbox. 

Woon je in België of Duitsland? Dan zijn de verzendkosten standaard €9,00.

 

Retourneren

Misschien is je bestelling toch niet helemaal naar wens of is (een deel) van je bestelling beschadigd. Het is daarom mogelijk om je hele bestelling of een bepaald product te retourneren. 

Indien je een product wil retourneren, mail dan binnen uiterlijk 14 werkdagen na het ontvangen van de bestelling naar info@fijnverwoord.nl.

Vermeld hierbij wat de reden is dat je de bestelling of het product wil retourneren.

Voorzie de mail van de volgende gegevens:

  • Naam; 
  • Bestelnummer; 
  • Naam van het product/de producten;
  • Besteldatum;
  • Foto van het beschadigde product (indien van toepassing).

 

Indien je verzoek in goede orde is ontvangen worden verdere vervolgstappen en afhandeling van de retournering vervolgd via de mail. Afhankelijk van je wens krijg je een nieuw exemplaar toegestuurd of krijg je je geld terug. 

 

Voorwaarden retourneren

  • Het product kan alleen geretourneerd worden in de originele verpakking;
  • Het product dient ongebruikt te zijn;
  • Retourkosten zijn voor de consument; 

 

Uitzondering op gedichten/wenskaarten op maat

Heb je een gedicht op maat laten schrijven of een kaart op wens laten maken? Dan is het niet mogelijk om deze te retourneren. De kaart is volgens de door jou ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Wij hebben geen controle over hoe het pakket wordt geleverd, omdat we afhankelijk zijn van de bezorgdienst. 

Indien de op maat gemaakte wenskaart beschadigd is geleverd, mail mij dan direct na ontvangst van de bestelling naar info@fijnverwoord.nl. We kijken dan samen naar een goede oplossing.

Vermeld hierbij de volgende gegevens:

  • Naam; 
  • Besteldatum;
  • Datum van ontvangst van de bestelling; 
  • Foto van het beschadigde product.